LET THERE BE ROCK



 Witam po tygodniowej przerwie :)

          Dzisiejszy zestaw to kolejny rockowy standard: ramoneska, bandana, t-shirt Jack Daniels, postrzępione shorty i ćwieki...  Elementem przełamującym ten teoretycznie ciężki look jest widoczny na pierwszy rzut oka słodki róż :) 
          Spodenki powstały ze starych, pamiętających czasy gimnazjum jeansów. Gdy jakiś czas temu przypadkowo wygrzebałam je z zakamarków strychu, w mojej głowie natychmiast pojawiła się wizja stworzenia z nich czegoś zupełnie nowego. Pozbyłam się więc nogawek, postrzępiłam, przefarbowałam na różowo i ozdobiłam ćwiekami. Efekty możecie zobaczyć poniżej :)
BTW, to jedna z nielicznych okazji by zobaczyć mnie z pomalowanymi na różowo ustami ;) Zazwyczaj używam krwistoczerwonej pomadki, tym razem jednak kolor szminki dopasowalam do koloru shortów ;)

















 ***

Jacket - H&M

Top - SH & DIY

Shorts - DIY

Accessories - New Yorker, Enjoy, H&M, Allegro

***




<< PREVIOUS POST                                    NEXT POST>>


Nhận xét

Popular Posts